Despre Prietenii mei


Mi-s tare dragi... Mi-au fost colegi de clasă în liceu. Jojo mi-a fost colegă de bancă şi tovarăşă de suferinţă, bucurie, trăsnăi multe şi haioase... Suntem tare nostalgice după perioada liceului.... George mi-a fost cel mai de preţ confident, alături de Joj... Ea mă îndemna mereu să acţionez cum îmi dictează inima... în schimb, George este tipul raţional care mi-a spus mereu că nu este bine ceea ce fac şi m-a atenţionat când am dat greş... Ei mi-au fost alături mereu când mi-a fost greu... Mă gândeam că este o chestie ciudată ca prietenii mei cei mai buni să fie născuţi în aceeaşi zi, în acelaşi an... Cu ei am împărţit şi cele mai frumoase momente...
Nici nu ştiu ce anume ar fi reprezentativ pentru dulcii mei prieteni...
Ador ieşirile cu George... în care stăm ori la o cafea ori la o bere şi fumăm şi vorbim despre toate... Îmi amintesc când eram cu un anume el... care nu-mi permitea să mă întâlnesc cu prietenul meu cel mai bun... Eram nevoită să mă întâlnesc pe ascuns cu George ca să evit crizele de gelozie... Şi dragul meu mă înţelegea... şi cu toate că mi-a spus de câteva ori că relaţia nu va dura... nu m-a certat când am ajuns să-i plâng pe umăr... S-a bucurat pentru mine când i-am spus că iubesc o nălucă şi m-a încurajat să o iubesc în continuare... O să dau de băut pentru tine... dragul meu prieten.. Un Campari Orange!
Jojo... sunt atât de multe de spus... Îmi amintesc de dansurile noastre haotice pe Vama Veche, după ce am urmărit Legături Bolnăvicioase... Îmi amintesc cum chiuleam şi mergeam la plajă... Îmi amintesc cum ne plimbam nebune prin tot oraşul... Îmi amintesc cum am plâns împreună, îmi amintesc cum am râs împreună... Îmi amintesc cum am făcut clătite şi apoi am stat pe acoperiş şi am fumat... în toiul nopţii.... Îmi amintesc cum făceam crize de gelozie pentru că aveam impresia că te-ai apropiat de alta... Îmi amintesc cum te certam pentru că dădeai greş în relaţii... Îmi amintesc cum ne-am certat de două ori în prietenia noastră; o dată din cauza lui B şi o dată din cauza lui G. Doamne... sunt atât de multe... Îmi dau lacrimile când mă gândesc... şi mi-aş dori să fim din nou copii şi să cântăm şi să dansăm şi să râdem şi să plângem şi să ne îndrăgostim şi să iubim...
Prietenii mei sunt speciali... cum de altfel, sunt toţi prietenii... Astăzi este ziua lor... şi nu le pot fi aproape, dar le voi fi în weekend... Vă iubesc... Voi ştiaţi asta? Am stat şi m-am gândit mult la nişte cuvinte măreţe... care să exprime cât mai exact ceea ce simt... dar nu am găsit... Atât doar... PRIETENIE ŞI IUBIRE...
La mulţi ani, dragi iubiţi şi dulci prieteni!

0 comentarii: