te iubesc pentru că...

  • ești slab, naiv și uneori copil
  • mă vrăjești și crezi că-ți merge
  • îmi crezi gogomăniile și mă înveți despre mine
  • mă ierți de fiecare dată când greșesc
  • accepți să-ți răspund obraznic că nu am să mă schimb
  • mă faci să mă simt frumoasă chiar și în cea mai oribilă zi
  • mă faci să mă simt dorită
  • îmi spui că îmi stă bine părul dimineața
  • știi să faci cea mai bună cafea
  • când îmi gătești ești sexi
  • ești un golan, dar mereu te întorci la mine
  • faci pe-a durul, dar îți văd în ochi îndrăgosteala
  • îmi spui cele mai trăsnite lucruri fără nici o jenă
  • îți uiți tricourile la mine
  • te simți acasă în patul meu
  • cu mine te vindeci de altele
  • îmi faci coliere și brățări
  • vrei să învățăm franceză
  • recunoști că ești un bou și chiar îți pare rău
  • ești sincer și-mi spui tot ce faci
  • te prefaci că nu-ți pasă că ți-am scris poezii
  • m-ai făcut să-mi rup unghiile în perete
  • crezi în ozn-uri și teorii ale conspirației
  • îmi spui secrete
  • îmi lauzi mâncarea
  • mă alini când sunt tristă
  • nu mă suporți plângând
  • știi să renunți la mine exact atunci când trebuie
  • mă inspiri
  • îmi spui că am sâni frumoși
  • mă inviți la cafea
  • îmi spui că ți-am rămas în gând
  • îmi dai mesaje surprinzătoare în timpul nopții
  • îmi spui bună dimineața
  • ți-e dor de mine, dar eviți să-mi spui
  • îmi dai piese drăguțe
  • îți place alunița mea 
  • exiști în mine
  • ştii să mă tachinezi frumos
  • mă faci să mă îndrăgostesc de tine mereu
  • vii să mă vezi de fiecare dată când te chem
  • eşti discret şi misterios
  • nu mă minţi
  • mă minţi şi ai impresia că te cred
  • ai barbă
  • eşti incredibil de sexi bărbierit
  • îmi aduci flori fără motiv
  • mi-ai dăruit cele mai drăguţe cadouri
  • ştii să mă alinţi şi eşti atât de enervant
  • îmi scrii poezii
  • piesa aia o cânţi numai pentru mine
  • mă consideri fantastică
  • sunt cea căreia îi dai mesaje înainte să adormi 
  • mă simt în siguranţă cu tine
  •  
     
va continua ....

0 comentarii: